torsdag 24 september 2015

Lombia torsdagen den 1 oktober

På torsdag den 1 oktober har vi fått hyra Lombia ishall. Vi cyklar gemensamt upp till Lombia, åker skridskor och cyklar tillbaka för att äta lunch. Efter lunch fortsätter skoldagen som vanligt.

Samling: 8.00, vi cyklar iväg 8.10.

Alla elever måste ha cykelhjälm när vi cyklar

Utrustning på Lombia: skridskor, hjälm (obligatoriskt), klubba och boll(frivilligt). Ingen puck!!

Eleverna får lämna sin utrustning till Rasmus på torsdag morgon innan vi cyklar iväg och han kör upp allt med bil.
De elever som behöver låna skridskor och/eller hjälm provar ut dessa på idrottslektionen, måndagen den 28 september.

Elever som bor närmare Lombia (på Lompisområdet) kan cykla dit direkt på morgonen. Samling utanför Lombia 8.30 där Rasmus möter upp vid stora ingången.
OBS!!
För dessa barn gäller att jag (Johanna) vill ha en lapp skriven av en förälder som berättar att barnet själv får cykla till Lombia. Lappen måste vara hos mig senast tisdag (29 september).

Eleverna får ta med sig vattenflaska och frukt.




1 kommentar:

  1. Hej
    Jag blir jätteglad av att läsa att ni ska cykla först å sen åka skridskor. Jättenyttigt och roligt. Jag gillar att du meddelar i så god tid här på bloggen om vad som ska hända. Väldigt nöjd med din bra blogg är jag. Hoppas ni får en fin dag å hoppas på soligt väder. Hälsningar en mamma

    SvaraRadera