söndag 8 maj 2016

Information om skolresepengar

Hej allihopa! Under klassmötet bestämde vi fåtalet föräldrar som var på plats att avsluta insamlingen till klassresan. Har varit i kontakt med banken för att höra mig för hur vi ska gå till väga, svaret var följande: ”För att avsluta konto måste ni BÅDA godkänna avslutet o det sker lämpligast vid besök på något av våra kontor. Medtag även en komplett lista med kontonummer dit pengarna ska återbetalas med notering om vilket belopp som resp barn skall ha tillbaka. Utebliven inbetalning kan ni justera på denna lista. Kontonummer får ni inhämta från föräldrarna, det är inget vi kan/får ta fram. Vi skickar inte ut några utbetalningskort utan det är viktigt med kontonummer. På kontoret/kassan får ni säga att du har haft kontakt med mig så överlämnar de ärendet till mig o jag kör insättningarna. Tar inte ut någon avgift för detta.” För att ni får tillbaka era pengar…. Se till att skicka info om kontoinnehavare, bank, kontonr. (ev. clearing nr….beror på vad man har för typ av konto. Vet ni inte, kontakta banken) Uppgifterna ska jag ha absolut SENAST 15 Maj. Efter det kommer jag och Paulina sammanställa allt och gå till banken för att avsluta kontot. Den som inte kommer med uppgifterna i tid får helt sonika stå sitt kast. Ev. pengar som blir kvar skänker vi till klassen för andra aktiviteter. Skicka svar till både Sussir74@hotmail.com och paulinawennberg@hotmail.com Med vänlig hälsning, Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar