torsdag 16 november 2017

Vecka 47

Under veckan kommer vi ha muntliga nationella prov i matematik. Jag tar ut grupper så fort jag har chansen.

Måndag: Bad. Läxgruvan (enda Läxgruvan denna vecka).


Tisdag: Ni får veckans matteläxa


Onsdag: Eleverna slutar lite tidigare, 13.40, eftersom jag ska gå på utbildning.


Torsdag: Idrott.


Fredag: Matteläxan lämnas in. Slöjd. Engelska läxförhör. Ny engelskaläxa.

Engelskaläxan denna vecka och nästa vecka (vecka 47 och 48):
Ni får hem en lista med olika ämnen att prata om. Ni ska förbereda er på att prata om 5 olika ämnen. Träna på att prata om dessa ämnen flera gånger. Markera på pappret vika ämnen du valt och ta med pappret till skolan (fredag). På fredag väljer jag ett av dem som ni får redovisa för mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar